Selam kızlar ben hamile kalmadan önce adet öncesi cok gogus hassasiyeti yasardim adet olduktan sonra geçerdi tabi doğum yaptım bebegim göğüsumu emmedi mama ile büyüdü 17 aylık suan fakat ben artık gogus hassasiyeti hic yaşamıyorum adetten once şişme agri artık hic olmuyor dogumdan sonra yanı olmadı acaba süt hormonlarından dolayı mi böle oluyor tecrübeli annelere sorum