Bu 2-3 gündür başladı öncesinde çok güzel emiyordu sütümde var kilo alımı da güzeldi ama her gören toparlanmış falan dedi (doğduğunda baya zayıftı) nazar mı değdi meme reddi mi yaşıyoruz anlamadım. Bugün biri de hastadır belki grip gibi dedi ama ne burun akıntısı var ne ateşi ne huzursuzluğu. Uyanıkken gülüyor keyfi yerinde ama emzireceğim zaman kıyamet kopuyor