eylemm09 benim oğlum da ağızdan çok zor çıkarırdı. Hep alttan çıkardı gazı , doktor da normal karşılamıştı ama benimkinin kusma problemi yoktu. Reflü yatağınız var mı? Ben ilk aylar hep onda yatırdım hem kusması olmazdı hemde kusarsa boğulma riski vs daha az gibi gelirdi yatış pozisyonundan kaynaklı.