nefesnehir Kızım 19 Mayıs 2021 doğumlu anasınıfına gidemez biliyorum ama anaokuluna gidebilecek yaşta kayıt için geç mi kaldım bilmiyorum bazı şehir değişikliğinden dolayı yetişemedim kayıtlara nasıl bir yol izlemeliyim acil cevaplar mısınız
Kbrbydk nefesnehir özeli kastediyorsaniz çok geç kalmamissinizdir ya arayıp sorun öyle gidersiniz olmadi. Anasiniflari en erken 4 yaş alıyor diye biliyorum. Kreşler 3 yaş kabul eder