Rahime4153 canını sıkma canım bızımde öyleydı kurumamıstı çamasırları böyle ıltıhap olurdu goturdum bana rif diye bi ilac var şırıngayla damlatıyorsun onu yaptık ve kurudu cok sukur sanada ılac verırler sen yinede bi sor olmadı göbeği yakıyorlar ama rif diye ilaç sor bence