Hulya0129 ymom bende aynıyım kök dişim kırıldı gitmeye üşeniyorum dış etlerim cekiliyor kaplamalarim sızlıyor ilk bebeğimde iki diş çektirdim fırsat bulsam gidecem çekmeye majesik zor bela kesiyor
minelsmomm ymom Emziriyorum bari 1 yaşına girsin tam yemek yemeye alışsın gider yaptırırım diyordum ama bebiş 7 aylıkken dişimin ağrısından duramadım gittim hemen çıkardım. Şimdi diğerlerine dayanmaya çalışıyorum :( Allah yardımcımız olsun…
[silindi] ymom doktorum aqumentin kullanabilirsin dedi randevu gününü kadar kullandım kanal tedavi yapıldı ona rağmen emzirdimde
ymom Hulya0129 ben randevu bulamıyorum o yüzden gidemiyorum dayanılacak gibi değil.. Majezik nasıl kullanıyorsunuz, emzirmşyor musunuz
Hulya0129 ymom emziriyorim doktor vermişti gerçi sırt ağrım için vermişti ama 😅 bulunduğum yerde diş hastanesinin acil servisi var gece 11 e kadar açık çocuklardan fırsat bulup gidemiyorum
Hulya0129 ymom iki defa çektirdim acilde bı defa da hamileyken gitmiştim antibiyotik yazmışlardı apse yaptığı için