NmalkoC mikrofon0 bunlar çok rahatsız oluyor lohusa tayt korseler var ben onlardan kullandım evde sadece onu giyip geziyordum bu emzirirken hareket ederken çok rahatsız etmişti ablam kullanmıştı
minikkurttt mikrofon0 ikisi de aynı delikli olanı kardeşim diğerini ben kullandım ama benimkinin yanlarında Demir gibi bişi vardı daha dik durmasını sağlıyordu ama bunlar çok rahatsız edici
mikrofon0 NmalkoC şuan hâlâ dikişlerim olduğu için doktorum sadece bunlardan kullana bilirsin dedi enfeksiyon falan da var bunlar şu anki seçeneklerim ☺️
selinno35 NmalkoC merhaba ben de cırt cırtlı olandan almıştım ama kullanamıyorum gerçekten çok rahatsız ediyor. Siz hangi markanın hangi ürününü aldınız acaba ?
NmalkoC mikrofon0 ya bende dikişliylen kullanmıştım tayt gibi olanlardan doktorum onermişti banada hatta bir problem yaşamadım tabiki her doktorun görüşü farklı oluyor
NmalkoC selinno35 markası nbb olması lazım şort şeklinde korse gibi sıkı oluyor gayette memnun kaldım benım kullandığımda çok rahat değildi tabiki ama bu korselerden denedim ona göre çok çok rahat ettim
NmalkoC selinno35 deneyin gerçektende çok rahat edersiniz ben kaç ay kullandım bilmiyorum evde şort niyetine kullanıyordum ve göbeğimde hiç sarkma olmadı yani faydasını gayet gördüm iç bel kısmı bide silikonlu yapıştığı için kayma vs olmuyor