Suan bardakla vermıyorm verınce duZgun ıcemıyo elinde sonunda bardakla ıcmeyı ogrencek ztn zor bişey yok diretmiyorum aventin 125 cc biberonunda 3 nolu emzikle içiyo suyu simdi baska bısey alayım diyorm daha büyük bu wee babynin yandan tutmalı biberonu veya yan kesikli alıştırma bardağı var ucu yumuşak alsammı bilemedim siz hangi biberon alıtırma bardağıyla veriyosunuz ucu sert olanlarla içmiyor dişini kaşıyor