Bizimle gülüyor, elini kolunu sallıyor,ayaklarini havaya kaldırıyor öyle tutuyor bı süre,kafasını tam olnasada bayağı tutmaya başladı,gözü ile takip ediyor ama ismini söyleyince veya başka yere bakarken bn seslendigimde dönüp bakmıyor(yanı başında seslenirken kafasını çevirip bakmıyor) erken mi davraniyorum bilmiyorum ki