Noname21 O kadar yorucu ve kötü bir gün geçirdim ki ama sonunda da yine ben suçlanmak gerçekten artık gıcıgıma gidiyor Kasım 2019 doğumlu kozım son aylarda birşey oldu çocuğa huyu tamamen değişti zaten mesela ben ağladığı zaman istediğini hiç yapmadım özellikle dikkat ettim istediği olmayınca ağlıyor sinir krizi geçiriyor Mesela bugün her zaman gittiğimiz avm ye gittik kum havuzuna girdi yapma dediğin şeyleri ısrarla yaptı zar zor çıkardım çünkü adamakıllı oynamıyordu zaten daha çok orda çalışanlar ile sohbet ediyor Sorma zıplamak istedi orda beklerken çantama oturuyordu çantayı daha güzel oturması için düzelttim diye bağırmaya ağlamaya çantamı sürükleyerek uzaklaşmaya başladı Onu da geçtik yemek yiyoruz telefonu suluğuna dayıyordu suyu bitmişti telefonu masaya koydum su doldurucam en heyecanlı yeri geçti diye bağırmaya ağlamaya başladı Ordan çıktık ben birdaha kum havuzuna gideceğim diye ağlıyor yani o kadar sinirlendim ki Eve geldik bir saat çok sinirlendiğimi anladı herhalde takıldı kendi kendine Sonra başa döndük uyıtucam yatağın üzerinde zıplıyor dar bir alan zaten az kalsın kafa üstü düşüyordu hakaret falan zaten ediyor Neyse öyle böyle yatmadan önce sakinleşti ağlamaklı oldu neden bana kızıyorsun falan Sonra işte bunları birine anlatınca da babası da dahil beni suçluyor ben çocukla doğduğundan beri oynuyormuşum çocuk sürekli oyun oynamak istiyormuş çocuk bu sanki başka ne yapacaksa Doyumsuz yapmışım Sanki çocuk kendi başına oynuyordu da ben oturdum yanına Bir dönem oynuyordu ama sonra vazgeçti yani Her istediği oluyormuş ondan böyle olmuş yani benmiyim suçlu Tamam imkanlar dahilinde kırmıyorum çünkü istediği şeyler olmayacak şeyler değil Olmayacak şeye de hayır diyorum hayırımı da evere döndürmüyorum sosyal bir çocuk her gün park yada bir yere götürüyorum mutlu oluyor hani suç mu bu
GemlikZeytini Noname21 valla 4.5 yaş oğlum aynı. Gerçi benimkinin bebekliğide aşırı zor ağlak huysuz bi bebekti çocukluğuda ayrı zor. Bilmiyorum nerde hata yapıyoruz. ikinciye cesaret edemiyorum hala
aybikreis Noname21 Hayatında bir şey değişti mi. Evcil hayvan sahiplenme, kardeş, sizin işe başlamanız, ya da başka bir durumdan kısıtlama yapmanız. İlgiyi üstüne çekmek istiyor ve bile bile sizi kızdırmaya çalışıyor belli ki
berenselen Noname21 anneleri suçlamak çok kolay zaten bende aynı şeyleri yaşıyorum 5 yaşında kızım var eğer istediği makul olabilicek şeylerse bende yapıyorum ama bazen olmıycak şeyler istiyo yada çok kızdırıyo beni bende hayır dediğim zaman istediğini yapmıyorum bu sefer krize giriyo resmen sen kötü annesin senin gibi anne olur mu zaten hiçbir istediğimi yapmıyosun o tarz laflar söylüyo etrafımda ki bazı kişilerde sen çok şımarttın bunu herşey yapılmaz gibi şeyler söylüyo hatta biri dövmüyosun dövsen böyle demez dedi ve ağzının payını aldı benden
Noname21 GemlikZeytini yani ben dün de post açtım oradaki arkadaşlarda benzer şeyler yaşıyormuş Benimki de ağlar bir bebekti bir buçuk yaşına kadar kucak bağımlısıydı zaten
aybikreis Noname21 Okul peki, bu da etkileyebilir. Yetişkin sohbetini dinleyip tedirgin olduğu duruma tepkisi de olabilir bu. İnatlaşma oluyor 4 5 yaşlarında ama kızdırmaya çalışması bir şeye karşılık oluyor. Oğlum da yapıyor böyle
Zeytin-gozz1 Noname21 merhaba oncelikle 🙂beni yanlış anlamazsanız fikrimi belirtmek isterim.. Sizi postlardan tanıdığım kadarıyla boşanma aşamasındasınız sanıyorum. Çocuğunuzun huy değiştirmesi veya anlık duygu değişimleri buna bağlı olabilir her ne kadar da yansitmamis olsanız bile çocuklar hissediyor. Bizde bosanma aşamasındayız ve her geçen gün 3 buçuk yaşında ki kızımı tanıyamaz hale geldim. Hele birde bikac gün babasında kalıp bana geldiği zaman resmen bambaşka biri oluyor .pedagog desteği almayı düşünüyorum bunun için. Size de tavsiye ederim .umarım bizde iyi sonuçlar aliriz🙏
anneyim09 Noname21 4 yasında oğlum cidden nirvanaya ulaştık yemek asla yemiyor tabak görür görmez yalandan bagırtı halinde ağlamaya başlıyor inanılmaz inat ne benden korkuyo ne babasından inanılmaz hareketli baş ağrısı yaşıyorum 4 yasına girdiğindne beri oysaki herkes bana 4 yasında uysallasır akıllanır demişti daha kötüye gitti
daha_ben_buyumemisken Noname21 evet sen suçlusun. Aynı şeyleri yaşıyoruz ben suçluyum. Olabilecek şeyler istediğinde yapıyorduk çocuk yani hayır kelimesini bilmiyor hayatımız onun gezmesine hobisine göre sekillendi. Yaptığımız şeyler alınan oyuncak giysileri nimet diye düşünmüyor bende sonradan farkettim. Mesela aşırı önemli bir telefon konuşmasındayken sessiz olmalı ama susmuyor çünkü hiç bir vaskasinin ihtiyacı için geri planda kalmadı ya bunu öğrenemiyor. Sen çok onemlisin bende çok önemliyim tarzında konuşmalar yapıyorum
Noname21 daha_ben_buyumemisken haklı olduğun yerler var Ama ben hayır demiyorum diyemem kendim için küçüklüğünden beri hayır dediğim şeyler var bir park süresi var o süreden sonra hep daha çok kalmak ister küçükken ağlaya ağlaya kucaklayıp eve getirdiğim oldu hala da oluyor ağlıyor umursamıyorum mesela hayır hayırdır oyuncak almayacaksam almıyorum sonra fikrimi değiştirmiyorum Ama telefon konuşması konusunda haklısın Önce ben konuşuvam gibi sözler söylüyor bağırıyor bu konu da hep konuşuyorum az birşey anladı gibi Ceza sistemi ile ilerlemeyi düşünüyorum açıkçası
zeynepdenizz Bizim de öyle aynen bana da dediler oyun oynusyosun diye ama çocuk tek başına zaten nasıl oynasın hergun parklara bahçelere götürdüm dediğiniz gibi imkan dahilinde istediklerini aldım çocuk dondurma istiyor almiyim mi yani 4 yaşında şuan bizde de oluyor krizler ama en azından sosyal bi çocuk dışarı çıkınca arkadaş bulur oynar teyzelerle bile gidip sohbet etmeye çalışır bunları da benim sayemde oldu yagmurda karda çıkardım tv izletmedim devamlı oyun kurdum ev işlerine onu da kattım evi süpürür toz alır bulaşıkları sudan gecirir anne makineye koy der e ben bunları yaptırırken de öğretirken de zorlandım bütün gün tv telefon vermeden oyalamak ne kadar zor ama işte insanlar hep suçlamak olumsuzu görmek yönünde yaşının getirdiği büyümenin getirdiği krizler bunlar içinizi ferah tutun geçecek