[silindi] siz anlıyorsunuz sanırım o yüzden size sormak istiyorum . Şöyle ben koyu renge sahip olan biriyim sürekli boya attıkça saçım kızıla dönmüştü. Bende kızıllık gitsin diye kuaföre gittim saçlarım açıcıyla açıldı yıkarken koruyucu boyayla tekrar bi boya yapıldığı söylendi. Sonra da daha küllü renge yakın tekrar bi bıya yapıldı ama bu boya yapılırken saçlarım ıslaktı kuru yapılmadı. Şuan saçım beyaz ışık altın aşırı derece de yeşile dönük duruyor. Bugün tekrar salona gidicem sizce koyu kumrala dönmek için yani sarı bi renk olsun istemiyorum. Sizce koyu boya mı yaptırmam lazım. Kuaför cila atarız dedi ama itiraz edip koyu renk isteyebilirim