Aysnkrtr09 Kızlar kadın hastalıkları bölümünden memnun kaldığınız bir doktor var mı ? Rahim ağzı yarası var bunun için gitmek istiyorum ama doktor konusunda kararsız kaldım
Gozdeak Aysnkrtr09 gebeyle aynı mi bilmiyorum ama burçin mi gizem mi bir dr var di baya oldu gideli onu tavsiye etmem yani ben genel de oraya gitmiştim hamileliğimde o bayan dr saygısız ve ukalaydi ki boş gebelik demişti bana ama değildi canım ondan tavsiye etmem
Aysnkrtr09 Gozdeak Tamam canım sağol bazen hafta hafta değişiyor doktorlar gebe bölümüne de bakıyorlar kadın hastalıklarına da aklımda olsun bu 😚