15 aylık kızımın artık gece beslenmesini kesecegim. Bir anda kesmek istiyorum çünkü kademeli olarak bırakma konusunda istikrarlı davranacagimdan şüpheliyim. Alışkanlıktan uyandığını biliyorum. Benim yerime annem ilgilense bir beklentisi olmayacağı için daha mi kolay alışır bilemedim. Buda ayrılık kaygısı yapar mı? Desteğinize onerinize ihtiyacim var