Kızlar 4 yaşında oğlum var ismini 1 günde karar verdik ben kuzey istiyodum kaynanam eşimmle farklı isim düşünüp 50 kişinin ortasına koyup zar zor ikna ettiler beni ama Allahta biliyo o isme hiç ısınamadım telafuzuda zor değiştirmek istiyorum sizce kalsınmı fikrinizi merak ediyorum