Elif41 canım bazı doktor başlatıyor bazıları başlatmıyor. Ama buna sende karar verebilirsin. Mesela bebeğinin gelişimine göre. Biz 3.5 aylığız mama ve meme şeklinde gdiyoruz ama sütüm neredeyse yok. Ben 4. Aya girince başlayacağım doktor başlama desede... çünkü zaten kızımın gelişimi iyi çok şükür biz yerken bizim ymeğimize atlama refleksi de var o kucağımda yemek yerken elimdekini tutup ağzına bile götürüyor