iremnazshn merhaba bizde önce çocuk doktoruna gittik testler tahliller yapıldı , IgE değeri çok yüksek çıktı alerji bölümüne yonlendirdiler ordada deri testi , çölyak testi temiz çıkınca yine çocuk doktoruna gittik onlar mamayı yazdılar diyetisyene yönlendirip, gastroenteroloji bölümüne gittik , kilo almamasinin nedenini öğrenmek için parazit testi istediler kakadan , yine kan verdik 3 farklı hastalığa bakıldı onlarda temiz çıktı , kıl kurdu ihtimalinide düşündüler o da yine temiz çıktı mama zaten yazılmış dedi , karın ve batıl bölgesinden ultrason isticem 10 Eylül’de gelin dedi gastroenteroloji doktoru, şuan onu bekliyoruz , birde endokrin bölümünede gidin takibiniz açılmış olsun dedi oraya da gittik herşeyi anlattık onlarda hematolojiye gönderdi kanser testi yapıldı oda temiz çıktı , kusura bakmayın karışık oldu ama sürecimiz şuan böyle ultrasona az kaldı bende merakla bekliyorum