Banyosunu yaptırırken çok zorlanıyoruz artık, 2 buçuk yaşında, yüzüne su gelmesinden çok korkuyor. Öyle korkuyor ki banyo yapmak istemiyor. Bıcı bıcı günü vs deyince uyut beni gibi kaçış arıyor kendine. Neyse bu akşam da yıkamamız gerekiyordu artık, girmeden ağlamaya başladı zaten. Kaçınılmaz son olduğunu da bildiği için kaçmıyor da ama ağlıyor. Neyse öyle böyle suyu tuttuk öyle ağladı ki ağlamaktan kusturdu kendini. Eziyete dönüştü iyice banyo işimiz. Önerilerinize açığım🌸