Timurmom Hanımlar bebeğim 6 aylık. İki üç gündür çok uyuyor gündüzleride. Yer değişimi yaptım. Ormanlık bir yer temiz havadandır dedim ama bu akşam yıkarken sırtının sap tarafı baya sarıydı. Böyle bir durum başına gelen oldumu yarın sabah doktora götürcez
nisakb Timurmom eğer yeterli besleniyorsa sarılık değildir bi doktora gösterebilirsiniz,genelde yenidoğan bebeklerde bilirubin seviyesinin yükselip vücuttan atılmaması durumunda oluyormuş bebeğim doğduğunda olmuştu
ecosummm Bence sarılık değildir o başta ve gözde başlar hastadır belki sırtında bahsettiğiniz sarılık nasıl birşey