Sbhtmrt süt inmesi değil sanırım. Batma şeklinde. Bi de içerden bişiler çekiştirliyor gibi. Benim öyle olunca bi kaç güne şişerdi göğsüm mastit gibi. Siz şimdiden duşta biraz eğimli durarak tarakla tarar gibi yapın göğsünüze. Masaj yapın. Bol bol o göğsünüzü emzirin de şişmesin. Geçmiş olsun