1aylık bebeğim bugüne kadar da aktif olarak ememiyodu biraz emip uyuyakalıyodu koyunca on dakka felan uyuyup tekrar uyanıp mızmızlanıyodu meme uyku meme diye devam ettik arada mama takviyesiyle ama bugün hiç emmek istemedi memeye gelince ağlıyor sebebi ne olabilir ne yapmam lazım şimdi sağım yapıyorum ama sanki bidaha hiç tutmayacak gibi :(