rozeriin Geçen sene bebeğim 7 aylıkken böbreğimden 10mm lik taş aldırdım. Bebeğim doğduğundan beri hiç mama vermemiştim. Biberon bilmiyordu. Ameliyat gününe kadar bir kaç gün sütümü sağıp dolaba attım. Ne olur ne olmaz diye Ameliyata girmeden emzirdim uyuttum. Eşim aldı gitti kv min evine. 1 saat sürdü ameliyat. Bebeğim hiç bir şey yememiş sütü de almamış. 3-4 saat sonra doktor emzirebileceğimi söylemişti. Bebeğim geldi emzirdim ve hastanede yanımda 2 saat deliksiz uyudu. Ağrı kesici parol verdi. Bir de enfeksiyon riski sebebiyle antibiyotik verdi. Ağır bi antibiyotik değildi ama hem kullandım hem emzirdim.