Maviorkide yatış verilmeden vermiyorlar öyle bir rapor. Ciddi ve sürekli bakım gerektiren bir hastalığı varsa yatış vermeden de veriliyor ama öyle grip oldu okula gidemiyor vs durumlarında refakatçi raporu vermiyorlar. Benim kızım da hasta, mecbur kendime rapor aldım 😑