Oğlum 17 aylik olacak. Cok kelimesi vardı kartlarla gösterdiğim birçok şeyi söylüyordu şu aralar sürekli membeş diyor. Baba mama meme aç sıcak al havhav pişişi cısss çiş araba diyen çocuğum şimdilerde herseye membeş diyor. Ben sürekli bu ne diye gosteriyordum acaba o da bana mı bu ne demek istiyor anlayamıyorum. Artık kartlarla gösterdiğim şeylere de membeş diyor bu durum normal mi bu aralar Baba aç al kelimelerini duyuyorum sadece diğer hersey membeş oldu