emreoz siz yanında sevmeseniz de varlığı rahatsız ediyor direkt. Oğlum 3 yaşına girecekti kardeşi doğduğunda. Dışarı çıkacağımız zaman giyinince hemen bebeeek güle güle diyordu 😂 biz gel sev bak kardeşine falan yaptık. Hiç zarar vermedi ama bize vurmalar, kafa atmalar, sinir harpleri yaşandı birkaç ay.