ferahmete 8 ay 3 günlüğüz. 2 günde çocuğumu tanıyamaz oldum. Bugüne kadar hiçbir şey yaşamamışım. Sürekli bağırıyor. Ağlama değil bağırma.. evladım buradayım ne istiyorsun diyorum bakıp sırıtıyo 😬 4 dişimiz çıktı hiç sıkıntı yaşamamıştık. Ama şimdi sabahtan akşama pertim çıkıyor. Allah bizlere güç kuvvet derman sabır enerji versin. 💙