Sevgili anneler yardımınıza ihtiyacım var lütfen yanıtlayın. Bebeğim 11 aylık son 1 aydır asla benden ayrılamıyor babasına bile gitmiyor her şeye ağlıyor istediklerini ağlayarak yaptırmaya çalışıyor. Bu geçici bir süreç mi? Tuvalete bile korkarak gidiyorum oyalanacak bir şeyler veriyorum ya da tv açıyorum öyle iş yapıyorum emeklemek istemiyor sürekli yürümek istiyor vallahi iflas etti bedenim de ruhumda bu durumda olan anneler lütfen bu postta buluşalım