ranip 2 ay 20 günlüğüz sizce kanguru kullanımı nezaman başlamalıyız … Doktora soran varmı tavsiyelerinizi bekliyorum..canlar ☺️
Cansuuecc ranip ergonomik kangurular var yenidoğan yastık desttekli iki çocuğumu da 40inda koydum bir sorun olmadı
rumeysahasan ranip bende almistim doktora sordum hemen kullanmak istiyodum o zman bebegim bı aylık bile yoktu kalça ultrasonun bekle normal gelirse kullanabilirsin demişti . İyikide kullanmamisim hemen iyikide sormusum demiştim kendimce .
ranip Biz şuan 2 ay 20 günlüğüz ve 5kg sizin bahsettiğiniz kangurular galiba yenidoğana uygun olanlar