Huma_kus34 bende çok acıya dayanıksız olduğum için uyuşturması için bir krem kullanıyorum kremi sürüyorum jelatin ile kapatıyorum 1 saate yakın bekletiyorum daha sonra yapıyorum acıyı hissediyorsunuz evet ama çok fazla değil çok minimum seviyeye düşürüyor acıyı sizde deneyin derim