pandemibebegi bende 1 haftadır eşimle kendime xiaomi Redmi Watch 4 aldım onu kullanıyoruz. Sarjı 1 hafta gidiyor. Sarjı benim için önemliydi. Kalori takibi, adımsayısı, biri aradığında tlfonumun çantada oluşu yada uzak masada oluşuna rağmen saatten açıp konuşa bilmem, tlfonumu bulamayınca saatinden telefonu bul özelliğiyle saatimden arayıp tlfonu bula bilmem bunlar güsel özellikler. Ayrıca Nabız takibi. Ve bir kaç özelliği daha var. İyi ki almışım. Eşimde çok sevdi. Hatta geçenlerde bir avm de eşim tlfonunu bana bırakıp oğlumla geziyordu bende mağazadaydım, çıktığımda ikisinide göremedim. Saatte arama özelliği var onu saatten arayıp buldum. Yakında olduğu için o da saatinden açıp cevap verdi. Bence küçük biriey gibi gözükmeye büyük bir kolaylık. Ben bu devirde akıllı saatten yanayım. Ama bizim model büyük, bir küçüğünü alabilir miyim. Yinede güzel tabi.😊