Valla yıpratma hiç kendini çoğu arkadaş ta yazmış zaten oda oda bölüm bölüm yap geç bu senede böyle olsun aman senden kymetli mi seneye dip köşe parlatırsın her yeri ben öyle yapacağım valla şuan 3,5 aylık bebeğim ve 5,5 yaşında oğlum var bu sene daha üstünkörü geçeceğim napim yetişmiyor yapsam 2 güne aynı zaten vaktimi çocuklara harcamak daha mantıklı geliyor ev kaçmıyor ama çocuklar büyüyor 🥹