Gratise başvuru yaptım onayladı gibi ama çocuğum 2,5 yaşında eğer çalışırsam babaanne dede bakıcak zaten sürekli onlarlayız ama yinede içim rahat değil acaba erken mi iş hayatına dönüyorum diyorum çalışan anneler nasıl yapıyorsunuz bide özel sektör çalışma saatleri esnek acaba üstesinden gelebilir miyim beni nasıl bi süreç bekliyor offf offf