Dogdugundan beri doktorların inatla isilik dediği alerji böyle olmaz kakada kan olur dediği ve 3 aylıkken meme reddiyle başlayan Aptamil mama denememiz sonucu anafilaksi geçiren kızım alerji basamaklarini hızla tırmanıyor 🙏🏼🥹
Güçlü kızım benim.
Doğduğunda ölü doğdu doktor normal doğuma zorladığı için ,canlandirma işlemiyle geri döndü o günden beri mücadele ediyor.
Neyse gelelim alerjiye, alerji maması kullandık 7.aya kadar bende çok katı bir diyet yaptım testte çıkmıyordu ama glutende etkiliyordu.sadece zeytin domates patates yiyebiliyordum.
7 aylıkken doktor bugün eve gidip herşeyi yiyorsun süt yumurta yoğurt kaselerce ye dedi.
Ya birşey olursa en fazla kızarır , anneden alınan alerjikle anafilaksi geçirmez dedi.
Ve dediği gibi oldu herşeyi yedim gram etkilemedi.
Aylar sonra çikolata yediğim için ağlamıştım.🥹
9 ayda yumurta sarısıni açtık çok şükür hastanede sıkıntı olmadı, sonra sütlü kek, tabi ben evde bı cesaret geldi lor labne kaşar hepsini az az vermeye basladim.Doktora söylediğimde kızdı ama .en sonda 1 yaşında yoğurt testini başarıyla geçtik.simdi gözler Kasım ayında inek sütü denicez direk kutu süt onuda geçersek süt alerjimiz bitti demektir 🎉🎉
Tek bı yumurta beyazı kalıyor oda malesef yüksek anafilaksi derecesinde.
10 kilo olduğunda iğne raporu çıkartılcak yanımızdan ayirmicaz
Rabbim kullanmak zorunda bırakmasın.
Evet annelik çok zor ama alerjik bebek anneliği yasayan bilir sadece.
Rabbim cocuklarimiza şifa versin 🙏🏼 ♥️