Sanal birisi daha yazmış uzun sürede kurutuyor diye. Birde ayakkabılar mesela dönmeden kurutuluyormuş o özelliği var. Programı yanlış seçersen de küçülme olurmuş o bizimle alakalıymış.
Çok detaylı konuşmadık yani kadın ÖVDÜ işte bende aldım normalde elektrolus seçtim sonra GRUNDİG mi sizde elektrolus mu dedim. Tabiii ki GRUNDİG falan filan ÖVDÜ çokça şikayet gelmedi dedi. Ama.
İnternette her kurutma makinesinin şikayetleri var yani. İnsanın kafası karışıyor.