İyi akşamlar, oğlumun bugün 4. Dişi düştü bayağı bi sallanıyordu bir kısmı komple çıkmıştı bi kısmı tutuyordu sadece bende elimle aldım ama ilk defa bu dişinde damağının ağrıdığını söylüyor kafam takıldı diğerlerinde hiç böyle bir şey dememişti o tutan kısmın kökü diğer kısma göre daha uzundu içerde kalmış olabilir mi baktığımda hiç bir şey yok ama bilemedim