Oğlum 8 aylık, doğduğu günden beri belirli aralıklarla ultrason çekiliyor, böbrek genişlemesi değerlendiriliyor. Maalesef kendi kendine geçmesini çok bekledim ama geçmedi, ikisinde de hala genişleme mevcut. Sünnet oldu ama alakası yokmuş sanırım onunla. Sintigrafi de çekildi, bir süre takip edelim demişlerdi. Şimdi ne karar verecekler bilemiyorum, sanırım up’de darlık varmış. Bu sebeple ameliyat olan var mı? Oğlumun böbreklerine bir zarar gelir diye çok korkuyorum :(