Bugün benim oğlumda tam 5 aylık aslında uyku düzeni oturtmuştuk az çok gündüzleri çok uyumasada 8 de duş 8.30 da uyur gece 2 de beslerdim 4 de kalkardı sonrasında biraz uğraştırsada en azından 8.30 dan sonra bi nebze rahatlardım 3-4 gündür gündüzleri az çok uyuyor fakat 8.30 da uyusun diye çabalıyorum baya uğraşıyorum sonrasında devamlı uyanır özellikle gece 15-20 dk da bir ağlayarak uyanıyor artık bende psikolojik olarak ve beden olarak yıprandım zaten 3 ay gaz sorunundan perişandık yeni toparlıyoruz derken başa başka şekilde sardık 🥲