beerrff Hndsmom kahvaltı yapmam kendimi bildim bileli bi hamilelimte düzenli yaptım tek öğün yerim oda öğlen 3,4 gibi dahada yok akşam çok acıkırsam bişeyler atıştırırım o kadar