KubraZey Kızlar bebeğim 16 aylık yeni oldu ama hala bir yürüme belirtisi yok kendi ayakta kalamıyor normalmi başına gelen varmı 🙂↔️
[silindi] KubraZey benim oğlum 18 aylıkken yürümüştu , Ankara’daki bütün doktorları gezmistim sayesinde.
Kuzucukumsu KubraZey ay aynıyız benimki de aynı emekliyor tutunup yürüyor koltuğa çıkıyor ama yürüme emaresi yok üzülüyorum
deniztalta Desdteksiz oturabilirsa , siz bastırdığınızda dik basıyor ve kuvveti uyguluyorsa 18 e kadar bekleyin daha sonra gidin ama içiniz rahat etsin derseniz götürün bir hekime , sağlıkla büyüsn
KubraZey deniztalta evet söylediğiniz her şeyi yapıyor ama kendi ayakta duracağı zaman oyun yapıp kendini hemen bırakıyor birazda korkuyor sanırım evet daha 2 ayımız var . Çok teşekkür ederim 😍
prenses250_ Benim kızımda bugün 13 aylık oldu ellerinden tutunca yürüyor hatta koştıruyor koltuk kenarlarında sıralıyom beşiğimde ayağa kalkıyor falan ama emekleme hiç olmadı dengesi yok yani kasları tam ne zaman güçlenir bilmiyorum hergğn yürüüsn diye dua ediyorum doktorlarda normal diyor