Hanımlar oğlum sıralıyor şu sıra ellerini bırakıp (kolları hava da olacak şekilde) 4-5 adım atıp düşüyor. Tek elinden tutunca da yine 7-8 adım atıyor sonra dengesi bozuluyor düşüyor. İlk adım ayakkabısı ne zaman almalıyım? Tek başına yürüyünce mi? Şuan ihtiyaç var mı? Mesela ayakkabı yok diye dışarı çıkardığımda hiç adım attıramıyorum, attırmalı mıyım gerçi 3-4 adım en fazla ama kafam çok karışık 💆🏻♀️