asya343 prensesinannesi41 Bebelac gold kullandık 4 5 ay şimdi hipp combiotic geçiş yapacağım onun daha memnuniyeti yüksek
aybukeefsun İlk 2 ay Aptamil proseyneo kullandim 3-4 günde bir kaka yapiyordu. İstahı azalmisti. Sma optipro gectim aptamil gibi bir fark yoktu ve zorla yiyordu. Sma comfort gectim şimdi hem her gün kaka yapıyor hemde iştahı arttı. Bundan sonraki durağım ne olur bilmiyorum 😂 mamayı arada değiştirmek gerektiğini düşünüyorum bakalım
prensesinannesi41 aybukeefsun sma optıpro kullanırken çok gazı oldu bebişimin bebelac golda geçtim baya doyuyor hızlı kilo alıyordu ama çok kabız oldu mahvoldu çocuk katı kıvamlı sma comfort aldım içiyor ama çok sıvı kıvamlı ya buda kakasını güzel yapdı ama doymuyor gibi üst üste mama yapıyorum içiyor bilemedim acaba ml mi azmı geliyor artık 90 veriyordum 100 120 ye falanmı çıkarsam
goktekizuhre1 En iyi mama bebekten bebeğe değişir. Kimine biri çok iyi gelirken diğerine hiç yaramaz. Holle, hipp, Aptamil ve sma. Bunlardan birini tercih edebilirsiniz
prensesinannesi41 mommandboy bende değiştirdim onu bebeğimi mahvetti kabız yaptı sma optıproda gaz yapdı sma comfort aldım bi sürede onu kullanıcam olmazsa hipp alıcam sanırım bi sabit kalamadık ya mamada sabit kalsak toplu büyük mama alıcam yetişmiyor yoksa
sekerbebeginannesi prensesinannesi41 bence en iyisi bebeğin içtiği mamadir 😄 çok ciddi farklilik yok bence aralarında. Bi ara mama kullandık oğluma o dönemde aptamil prosyneo verdim, cok şükür şimdi gerek kalmadj
irem066 prensesinannesi41 bebelc golf gazlı bebekler ıcın olanı varmış sanırım öyle duymuşsun comford kullanıyorum bende degıstırıcem