ozg666_ Arkadaşlar bebeğim 5 buçuk aylık günde br iki defa ek gıda veriyorum yaklaşık 1 aydır şimdi iki gündür kakasını yapmıyor acaba kabizmi oldu ne yapmam gerekir
zzggkksrnn ozg666_ biz 14 aylığız hala oluyor ara ta. probiyotik damla, zeytinyağı, çorbayı mutlaka yapıyorum. meyve mutlaka veriyorum.
sumeyyeasellina ozg666_ bebeğiniz peki kaka yapmak için hiç zorlandığj oluyormu bizde 6 aylığız ve 3 gündür yapamıyor zorlanıyor ıkınıyor ama yapamıyor
sumeyyeasellina ozg666_ bende zeytinyağı probiyotikler kayısı kaynattım verdim falan suyunuda içirdim pürede yaptım yok yapmadı sonra doktordan fitil aldım çok küçük bişey kestim fitil attım 5 dk sonra kakasını yaptı akşamda yaptı şükür rahatladı sizde nasıl geçtimi
[silindi] ozg666_ evet normal dedi bize doktor 5-6 gün yapmadığı oldu Bağırsakları yeni gelisiyo ya ondandir
Goktug_mom Meraba bence 6 ay ek gıdaya başlamak için uygun zaman bağırsaklarıda gelişmesi açısından zeytin yağı katabilirsiniz yiyenlerine az büyük olsa etki etmek yiyecek çok ama belli ki daha yeni başlamış
Laydaren ozg666_ Evet rahatlatır, yaptığınız tüm yemeklere tabağa koyduktan sonra zeytinyağı gezdirin
Goktug_mom ozg666_ yani faydalı olabilir kabak da kabızlıga iyi gelir makarna lütfenden tarhana çorbası alıyordum az lapa kıvamlı gibi pişiriyordum oda kaka yaptırıyordu