BurcuKucuk Iyi akşamlar güzel anneler, nasılsınız? Umarım hepiniz çok iyisinizdir. Beylikdüzü anneleri miniklerinizi nereye kaydettiniz? Belki aynı okulda olduğumuz anneler vardır🌺
Birdunyabircennetannesi Arya1212 Şirinler anaokuluna 7000₺ ye verdim ama 1 ay oldu erken kayıt yaptırdım yani şuan ne kadardır bilemiyorum ama zam gelmemiştir diye düşünüyorum