happymomterk merhaba benim oğlumda da vsd 5-6 mm vardı ortageniş bi delik dendi açık kalp ameliyatı olur dediler kaç doktora götürdüm ankarada hepsi kendi kendine kapanmaz mucize dedi ilk 7.5 ay ilaç kullandık lasix , hızlı solunumu vardı nefes nefese uykusuz günlerim gecelerim lohusalığım zehir gibi geçti … kilo alımı 6 ay güzeldi sonra durdu , kilo alımı durunca 7.5 aylıkken anjiyo oldu ve deliğin küçüldüğü anlaşıldı ilacı bıraktık ve 12 aylıkken kapandıgını kıl gibi incecik kaldıgını öğrendik…