ferahmete Kızlar bebekleriniz ne zaman biboronu tamamiylr kendisi tutmaya başladı benimkinde hiç niyet yok gibi 8.ay
defnemiraybebek ferahmete 7-8 di sanırım tam hatırlamıyorum eline verdim mama gelmeyince tutmak zorunda kaldı
ZeydsMom ferahmete qucağımda ,ya uzananda özü tutur içir. Amma duz oturanda başını arxaya qaldırıb içə bilmir. İçində çox olsa içir ama az qalanda artıq onu bacarmır. ama belə özü tutur 6 aydan
3kedili2bebekli ferahmete wee babynin kulplu kucuk alıştırma bardağı var ya silikon uçlu ondan verdim 6.5 aylıkken onda tutmayı öğretiyordum sonra baktim biberon tutuyorlar deneyin isterseniz kulplu bir şeyle öğreterek
smyye_96 ferahmete benim kızım 13 aylık hala bana içirtiyor mamasını. Bir kaç kere bıraktım tutmaya niyeti yok benim elime tutturuyor biberonu. Kendisi de saçları ile oynuyor🤣