Kdz ya sallamayı çok zorda olmadıkça kullanmıyorum ileriki zamanlarda örneğin bir yaş vs civarlarında sallamaya hepten alışıcak. dışarıda olsanız arabanın içinde kendi kendine uyusa iyi olmazmı mesela. ama salladığonız zaman dışarda huzursuzlanıp mecbur eve geçip sallamak zorunda kalıcalsınız o yüzden kendi kendine uyumasını sağlamak için uğraşıyorum. Ama bu bebekten bebeğe göre değiştiği için bem kendi bebeğim adına konuşuyorum. Epey derinleştikten sonra yatağa atın popoyu pıipışlayın mesela biz gece lambası olarak sarı aldık odayı loş hale getirsin diye gibi çözüm buladar akloma geliyo..