ozlemaryad Hakkınızda hayırlısı neyse o olsun ama tekrar söylüyorum, yanlış anlamanızı istemiyorum ama imkansız diyip nice hamilelik şoku yaşayanlar oldu burada. İlk bebeğine senelerce uğraşıp, tüp bebek tedavisinde tutturup daha sonra ikinciye, sizin deyiminizle olmaz zaten diyip, korunmasız ilişki yaşayıp o şoku yaşayan çok kişi gördüm. Siz bilirsiniz ama imkansız diye birşey yok, buna en büyük örnek sizsiniz, imkansız olsaydı 6 ay sonunda bebek sahibi olamazdınız değil mi ? Siz tedbirinizi alın 🫶🏻🌼