Hanımlar bu sorunu aşamıyorum ben ya.
Herşeyi kafama takıyorum anne olduğumdan beri..
Kızım 13 aylık çok şükür sağlıklı bir bebek.
Bu sabah 7.30 da ağlayarak uyandı. Bir baktım yüzğ beyaz ve dudakları biraz morarmış. Su vermek istedim almadı emzirdim normale döndü. Hiç daha önce olmamıştı. Klima her gece açık yattı, yatmadan sırtı soğuktu üstünü örttüm ama tekrar açmış.
Acaba üşüdüğünden mi öyle oldu yoksa baska bir şey mi var diye sabahtan beri kendimi yedim bitirdim
Kızımda gün boyu normaldi
Ama hep bir şey olacak korkusu cidden annelikle beraber yüklendi bana :(
Geçmiyor mu bu acaba
Bir de bir şey okuduğumda hemen etkileniyorjm. Dün akşam burda hassas içerik post gördüm normalde girmem etkileniceğimi bilidğimden ama başlıkta yazıyordu okudjm hala kendime gelemedim :(