kubusss ben hiç karşılaşmadım açıkçası. Çünkü kızıma sorup hep teyit ediyorum. Mesela bezelye yememiş geçen gün, dedim neden yemedin istemedim dedi üstelemedim. Bugün nohutu yemiş, bende neden yemedin dedim denemek için ben yedim anne hepsini dedi. Çocuklar bazen arkadaşlarını örnek alıyor belki öle bi durum olabilir. Bide evde mesela benim kızım hep atıştırmalık bişi ister elinin altında meyve bisküvi falan ister. O yüzden öğünlerini az yiyor acıkmasına fırsat verilmiyor evde. Ama okulda öle değil arada yemek yok bide sürekli aktivite yorulunca acıkır bence. Ayrıca mesela bazı yemeklerden az yiyince bizim kreş şu yemeği az yedi şu yemeği bitirdi diyor. Öle olabilir mi. Az yese de yedi diyip geçiyor olabilir mi