Oğlum 33 aylık bağırsak enfeksiyonu geçiriyor aynı zamanda tuvalet eğitimini veriyorum bugün ilk günümdü oğlumun iştahı hariç keyfi gayet yerinde elhamdülillah 🤲🏻yemek yerken ekran açıyordum 3 gündür kestim ekranı o nedenle yemek yemiyor oyun oynuyorum vs banamısın demiyor belki enfeksiyon etkisi de vardır bilmiyorum ama dondurma çikolata diyip istiyor 😂 işini biliyor herneyse tuvaleti vs derken bugün banyodan çıkamadım sürekli alt kısmını yıkadım heryer de bok oldu o ayrı yemiyorsa ekstra cabası çok yoruldum ve stresliydim üzgündüm de biraz oturayım dedim oda karanlıktı oğlumda klimanın kumandasıyla oynuyor bende telefonla oynuyorum 20 dk falan geçti öyle baktım ses kesildi arkamı döndüm ki uyuyakalmış bugün 11 de kalktı diye öğlen uykusuna yatırmamıştım 🥺 ağlayasın geldi ilk defa kendi kendine uyudu bende vicdan azabı başladı Tabiki sesi kesildiği an anladım ve dedim ki inşallah uyumamıştır ilgisiz hissederim kötü hissederim diyerek arkamı döndüm ve uyumuştu direkt uyandırdım yoğurt yedirdim duşunu aldırdım yatırdım şimdi 😭