edbuuuu Merhaba hanımlar. Benim 13 aylık kızım var. Doğduğu zaman keldi diyebilirim ufak tefek saçı vardı bir kaç tel. Olanda döküldü zaten 😂. Şuan 13 aylık ama gene saçı öyle yok uzamıyor. Napabilirim
Zlm edbuuuu ecowell kullanıyorum ben çok memnunum hem saçını uzattı hemde kıvırcık saçı kızımın buklelerini belirginlestirdi
beybiliko edbuuuu kızımın saçı azdı, ecowell i buradan duyup aldım, kesinlikle çok işe yaradı, bayağı uzattı, hala devam ediyorum